فهرست بستن

ترجمه تایید نوروفیدبک به عنوان درمان اصلی برای بیماری بیش فعالی توسط انجمن طب اطفال آمریکا

به رسميت شناخته شدن نوروفیدبک به عنوان درمان موثر برای اختلال بیش فعالی و نقص توجه (ADHD)

 توسط آکادمی طب اطفال آمریکا

ارائه شده توسط Informedlate در چهارشنبه  2012/12/12 – 19:27

به تازگی آکادمی طب اطفال آمریکا ، بیوفید بک را به عنوان درمان سطح يك (درمان اصلی) برای نقص توجه و بیش فعالی مورد توجه قرار داده است. این تأیید موفقیت هايی است که ما در درمان مراجعين با اختلال ADHD می بينيم ویک گام مهم رو به جلو در شناخت اثرات قدرتمند بیوفیدبک جهت ارائه درمان های غیر دارویی و غیر تهاجمی ، برای طیف گسترده ای از اختلالات شناختی است.  آنچه که شما باید در مورد این گزارش بدانید:

آکادمی طب اطفال آمریکا چیست؟

آکادمی طب اطفال آمریکا از بیش از ,60000 متخصصين اطفال تشکیل شده است. اين متخصصين  برای مراقبت های پزشكی كودكان و گذراندن دوره های مربوطه ، به  AAP مراجعه می كنند. زمانی که شما پزشک متخصص كودك خود را می بينيد و سوال هايی از او می پرسيد ، وي اغلب از سیاست ها ، موقعیت ها  و گزارش های AAP مطلع است.

“بهترین پشتیبانی” به چه معناست؟ چگونه آکادمی طب اطفال آمریکا این كار را انجام مي دهد؟

هر شش ماه AAP نمودار “مداخلات روانی- اجتماعی ، مبنی بر شواهد کودک و نوجوان” خود را به روز رسانی و داده ها و تحقيقات موجود را ارزيابی می كنند تا تعيين شود كه عملكرد به چه صورت بوده است. این اطلاعات در اختيار متخصصين اطفال گذاشته می شود تا آنها بهتر بتوانند به بیماران خود كمك  كنند. “بهترین پشتیبانی” بیانگر این است که AAP ، بیوفیدبک را یک درمان موثر برای  ADHDمی داند و باید به عنوان گزینه اصلی توصیه می شود.

ترجمه کیانا کیانپور کارشناس ارشد روانشناسی

www.irnfb.com

www.irnfb.ir

Email: dr.azarangi@gmai.com