فهرست بستن

رضایت از درمان تی ام اس

رضایت از درمان تی ام اس

یکی از دغدغه های اصلی مراجعین است در این بخش سعی شده تا از طریق مصاحبه با بیماران بصورت ویدیویی و همچنین نظر سنجی و یا نوشتاری میزان رضایت بیماران را از درمان خود در کلینیک ذهن برتر ایرانیان ، برای سایر بیماران نمایش دهیم

ذهن برتر ایرانیان همیشه در تلاش است که از طریق جدیدترین متد و روشهای درمانی که بر اساس تاییده های سازمان های ذی ربط از قبیل سازمان غذا و دارو و FDA می باشد ، اقدام به درمان بیماران عزیز نماید.

کلینیک تخصصی مغز و اعصاب و روان ذهن برتر ایرانیان همیشه بر اساس تعرفه های وزارت بهداشت به درمان بیماران پرداخته و از دریافت وجوه اضافی امتناع نموده است تا کمترین بار مالی ممکن و با هدف بالابردن رضایت از درمان تی ام اس باشد.

هر کدام از تصاویر و ویدیوهای زیر برگ زرینی از تلاش ما و همت کلیه پرسنل در جمع آوری رضایت از درمان تی ام اس می باشد ، نه تنها درمان بلکه گاها زندگی را نجات بخشیده ایم و از خداوند می خواهیم ما را در این راه بیش از پیش یاری نماید .

مدیریت کلینیک ذهن برتر ایرانیان

 

درمان بیمار با علائم افسردگی_شدید بی_حالی ، بی حوصلگی و عدم توانایی انجام فعالیت های روزانه توسط تی ام اس rtms در کلینیک_ذهن_برتر_ایرانیان بیمار در این ویدیو در‌مورد بیماری افسردگی شدید که ۵ سال درگیر بوده به مراکز مختلفی مراجعه نموده و درمان دارویی در این مدت بر روی وی تاثیر نداشته! با یاری خداوند در حال حاضر تا ۹۰ درصد بهبودی را اعلام میکند.

شخصی که دچار بیماری افسردگی ، وسواس و اضطراب و استرس و پانیک اتک می باشد و پس از حدود سه سال استفاده بی نتیجه از دارو با ذهن برتر ایرانیان آشنا می شود ، پس از معاینات بالینی توسط پزشکان کلینیک و انجام تستهای تشخیصی اولیه و تنظیم پروتکل درمانی مناسب ، وارد فاز درمان توسط دستگاه rTMS میشود و با توجه به اینکه هنوز دوره درمان ایشان به پایان نرسیده ولی در همین مدت کوتاه حدودا 3 هفته ای از شروع درمان تا 90 درصد احساس رضایت از درمان دارد

 

رضایت درمان از تی ام اس

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک کنید

رضایت درمان از تی ام اس

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک کنید