فهرست بستن

تقویت حافظه با استفاده از دستگاه تی ام اس

تقویت حافظه

تقویت حافظه چیزی است که در جامعه مدرن امروزی بیش باعث می شود تا انسانها به دنبال آن بگردند.

 

چگونه می توان حافظه را تقویت کرد؟

بیشتر افرادی که از کاهش حافظه رنج می برند ، بویژه  در سنین بالا ،  اغلب دنبال راهکاری میباشند که ، بتوانند حافظه خود را بدون استفاده از دارو و بدون عوارض ، اصلاح کنند ، یکی از روش های ایمن و مطمئن برای این دسته ، استفاده از دستگاه تی ام اس است که ،  می تواند کاملا مفید باشد  ، و نه تنها حافظه شان را تقویت می کند بلکه از روند پیشرفت اختلال حافظه نیز پیشگیری می‌کند.

روش جدید تقویت حافظه چیست ؟

طبق مطالعاتی که تا به حال انجام شده دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که ، اگر تحریکات تی ام اس را با فرکانس ، ۱۰ هرتز به ناحیه DLPFC طرف چپ انجام دهیم ، باعث تقویت حافظه فعال در آنها می‌شود ، و برای اثبات این موضوع دانشمندان ، تست های حافظه را قبل ، و بعد از انجام این پروتکل درمانی انجام دادند.

در کلینیک ذهن برتر ایرانیان تقویت حافظه توسط دستگاه تی ام اس و با استفاده از جدیدترین و بروز ترین دستگاههای تی ام اس و زیر نظر بهترین متخصصین مغز و اعصاب و اعصاب و روان انجام میشود.

و با مقایسه آنها ، متوجه شدند که در میزان بهبودی حافظه فعال در مقایسه با قبل از انجام تی ام اس افزایش چشمگیری مشاهده می شود، بنابراین برای آن دسته از افرادی که با مشکل حافظه مواجه هستند ، و اغلب جای کلیدها و اسامی افراد را فراموش می کنند ، توصیه می شود که ، از این روش درمانی ایمن می توانند بدون نگرانی استفاده کنند.

 

دکتر داوود آذرنگی

متخصص مغز و اعصاب

مرکز چند تخصصی مغز و اعصاب و روان ذهن برتر ایرانیان