فهرست بستن

تاثیر الکترومغناطیس بر تقویت استخوان ها و بهبود و ترمیم شکستگی ها

تاثیر الکترومغناطیس بر تقویت استخوان

توجه : حتما مقاله قبلی ما که 8 فایده اصلی درمان با الکترومغناطیس است را نیز از اینجا مطالعه بفرمایید.

مقدمه تاثیر الکترومغناطیس بر تقویت استخوان :

ما به پالس های الکترو مغناطیس همانند آب ، غذا ، هوا واکسیژن برای ادامه زندگی داریم ، وپالس های مغناطیسی که توسط کره زمین  ایجاد می شود ، می تواند نیاز ما را تامین کند ، همانطوریکه ،باید از این عناصر حیاتی استفاده کنیم ،

باید از انرژی که پالس های الکترو مغناطیسی زمین می دهد ، بتوانیم استفاده کنیم ، و برای این کار لازم است که تماس و ارتباط بیشتری با زمین داشته باشیم ، برای مثال با استفاده از طبیعت و قدم زدن با پای برهنه در ساحل و یا با رفتن به پیک نیک و نشستن و با دراز کشیدن برروی چمن ها از انرژی که زمین بما می دهد استفاده میکنیم ، متاسفانه درحال حاضر با پیشرفت هایی که شده ، در شهرها به علت وجود طیف های مغناطیسی مض که از کابل های برق ، دکل های مخابراتی ، وای فای ، تلفن بی سیم ، تلفن همراه ، تلویزیون ، کامپیوتر و ماکروویو و……نظیر آنها که با پالس های الکترو مغناطیسی زمین که فرکانس شومن نامیده می شود ، تداخل ایجاد کرده ، و از اثرات مفید آن کاسته می شود . در نتیجه زندگی ماشینی امروزی سبب می شود ، تا نتوانیم بخوبی از امواج الکترو مغناطیسی زمین استفاده کنیم ، ولی بجای آن میتوان از دستگاه ها ی الکترو مغناطیسی ساخت انسان یا PEMF براحتی استفاده کرد، واین دستگاه ها طوری طراحی شده که برحسب نیاز بتوان شدت و فرکانس و نوع موج و… را تغییر داد ، و یا میتوان امواج آنرا طوری تنظیم نمود که همانند امواج شومن زمین باشد ..

دستگاههای الکترو مغناطیس نه تنها در درمان بیش از 80 نوع بیماری موثر است ، بلکه می توان از این دستگاه ها برای پیشگیری از انواع بیماری ها نیز استفاده نمود ، و در مورد سالم زیستن و افزایش طول عمر نقش اساسی دارد .

باور ها و طرز فکر ما در کیفیت سلامتی تاثیر بسزایی دارند ، اگر افکار ما در جهت مثبت باشد ، سلامتی نیز در جهت مثبت و بهبودی خواهد بود و اگر افکار در جهت منفی باشد نتیجه ای منفی و بیماری خواهد داشت .

لازم است به این موضوع باور داشته باشیم که بدن ما توان آن را دارد ، زمانی که  بیمار می شویم ، خودش آن را درمان میکند ، و یا توان آن را دارد که از ابتلا به بیماری ها پیشگیری کند ، ولی برای برآورد شدن این ، باید ابزار کافی و درست در اختبارش بگذاریم ، حتما سِوال می پرسید که این ابزار چیست ؟

ابزار لازم عبارت است از (غذای سالم ،آب سالم و پر انرژی ، هوای تازه و تمیز ، نور آفتاب ، تحرک و ورزش ، خواب راحت و در نهایت استفاده از امواج الکترو مغناطیس ) ، استفاده از همه ابزارهای ذکر شده ، سلامتی شما را تضمین می کند ،

استفاده از امواج الکترو مغناطیس از ضروریات داشتن بدن سالم است ، و من در این مقاله به بحث در مورد یکی از فواید دستگاه الکترو مغناطیسی در تقویت استخوان و کمک در بهبود و ترمیم شکستگی ها صحبت می کنم ، که خوشبختانه تاثیر این دستگاه در این مورد توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده.

نقش امواج الکترو مغناطیس در تقویت استخوان ها:

تاثیر الکترومغناطیس بر تقویت استخوان

سیستم اسکلتی ما دارای ۲۰۶ استخوان است ،این استخوان‌ها ساختار بدن ما را تشکیل می‌دهند، و با کمک عضلات باعث حرکت می‌شوند.

داشتن استخوان‌های سالم کلید مهم زندگی طولانی و سالم و فعال است ،یکی از بزرگترین یافته‌ها در مورد پالس‌های امواج الکترو مغناطیسی تاثیر آن در بهبود و تقویت استخوان‌ها است ،ثابت شده که امواج با فرکانس پایین دستگاه الکترومغناطیسی با تحریک استئوبلاست ها ،ماده سازنده استخوان‌ها را تحریک و تقویت می‌کند، به این فرایند مکانیسم Piezoelectric effect می‌نامند. پدیده فوق باعث استحکام استخوان‌ها می‌شود. این پدیده همچنین به دنبال ورزش و حرکت نیز ایجاد مشدود، بخصوص در ورزش‌هایی که وزن زیادی تحمل می‌شود، طوری که فشار حاصل از ورزش در استخوان‌ها باعث تحریک جریان الکتریکی می‌شود.

دستگاه درمان با پالس الکترومغناطیس توسط جریان الکترومغناطیس در استخوان‌ها جریان الکتریکی تولید می‌کند، که در آن طیف جریان مغناطیسی به جریان الکتریکی تبدیل می‌شود،بنابراین دستگاه پالس الکترومغناطیس مستقیماً جریانات کوچکی را تولید می‌کند ، که دانشمندان ثابت کرده‌اند که، این جریانات توسط استوبلاست‌ها مواد لازم برای تولید استخوان‌های سالم را فراهم می‌کند.

دستگاه پالس الکترومغناطیسی برای بهبود و تقویت استخوان‌ها تاثیر دارد و بدان جهت FDA این دستگاه را بدین منظور تایید کرده.

محققین پزشکی ثابت کرده‌اند که طیف مغناطیسی حتی در شکستگی‌های مزمن که بیش از ۴۰ سال قبل بوده می‌تواند اثرمطلوب و بهبودی داشته باشد.

دستگاه پالس الکترومغناطیس می‌تواند به همراه تغذیه خوب و استراحت و تمریناتی که توأم با تحمل وزن است ، برای درمان استئوپنی و استوپروز کمک کننده باشد.

همچنین ویبراسیون کل بدن میتواند توام با پالس‌های الکترومغناطیسی برای افزایش تراکم استخوان به کار رود، و در ضمن تغذیه صحیح و رژیم آلکالن و آب آلکالن برای سلامتی مفید است و اگر  اسیدی باشد در آن موقع کلسیم از استخوان‌ها کنده می‌شود.

برای حفظ سلامتی PH بدن باید در حالت نرمال باشد.

 

مرکز تخصصی ذهن برتر ایرانیان

دکتر داود آذرنگی

متخصص مغز و اعصاب