فهرست بستن

نقشه مغز QEEG در تشخیص چه بیماریهایی موثر است؟

نقشه مغز QEEG سوالی که بسیاری از مراجعین میپرسند که برای تشخیص چه بیماری هایی استفاده میشود ؟

نقشه مغز QEEG

تعداد زیادی از بیماری های را که توسط الکتروانسفالوگرافی کمی می توان آنها را تشخیص داد ، در صورتی که با الکتروانسفالوگرافی ساده و سنتی نمی‌توان این بیماری ها را تشخیص و یا پیگیری کرد.

بیماری هایی که میتوان توسط نقشه مغز QEEG تشخیص داد :

این دسته از بیماریها عبارتند از آنسفالوپاتی ها ، اختلالات یادگیری ، بیماریهای توأم با اختلال توجه و تمرکز مانند ADHD ، بیماری‌های خلقی ، اختلال حافظه ، دمانس ، آلزایمر، دلیریوم.

 اختلالات عروقی مغز و سکته های مغزی ، انواع بیماری های صرع و اپی لپسی ، الکلیسم ، سندروم آسپرگر ، افسردگی ، اضطراب ، اوتیسم ، بیماری های دوقطبی ، chronic pain و سردردهای میگرنی ، اعتیاد .

 فیبرومیالژی ، ایسکمی های هیپوکسیک ،وسواس یا OCD ، بیماری پانیک ، پارکینسون , PTSD, TBI , traumatic brain injury, tinnitus , بیماری پریون ،اسکیزوفرنی و بررسی اثرات انواع داروها 

 در کلینیک ذهن برتر ایرانیان نقشه مغز QEEG توسط دستگاههای بسیار دقیق و پیشرفته Medicom و Mitsar و تحلیل آن توسط به روزترین نرم افزارهای 2021 و و در دو بخش EEG و QEEG مجزا انجام میشود و همزمان تحلیل توسط پزشک نورولوژیست و روانپزشک انجام شده و هزینه های مربوطه بر اساس تعرفه دولتی وزارت بهداشت است.

دکتر داوود آذرنگی متخصص مغز و اعصاب و نوار مغزی

 

پاسخگوی تمامی سوالات شما هستیم :

02144221177

02144221180

09190021600